Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

987 kcal hittills

Åt wokgrönsaker med räkor (riktigt gott och kalorisnålt) sen "unnade" jag mig några skivor falukorv och en pannkaka från igår 😉 Gott var det! Annars har dagen gått bra både matmässigt och på jobb. Det var tårta idag till mötet kl 14.30 men jag höll mig till en liten apelsin jag fick vid mitt sista städ och te 👍 Frukost var gröt, lite blåbär, snabbkaffe, minimjölki både kaffe och gröt sen ett ägg och en apelsin till frukost på jobb vid 9.30. Glömde nycklarna hemma så kunde inte gå hem och äta. Köpte en burk minikeso och åt vid 14.15. Ja hittills men nu är jag verkligen mätt men kanske en macka sen, hällakaka, bara för att de är så goda oxå lite kaffe på det. Har 232 kcal kvar och ska försöka äta allt eftersom det annars blir svält. Ska äta 1219 kcal per dag enligt denna uträkningen. Har 6,5 kg kvar till min målvikt 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback