Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fyllt upp

Det var iofs rätt fullt innan oxå, speciellt frysen men jag ville ha hem lite nyttigheter och saker som jag äter. T ex lax, räkor, kyckling (som jag precis stekt upp pga platsbrist i frysen), blåbär, keso mini, minimjölk, yoghurt 0,1%, wokgrönsaker, andra frysta grönsaker, frukt mm. Idag är det dock fredag och då blir det köttfärslimpa med en potatis och råa morötter till mig. De andra ska ha sås, lingonsylt och inlagd gurka oxå.

Micke äter nog på jobb. Han börjar kl 18 men har åkt på bihålsinflammation så det blir kanske inte mkt till att jobba för hans del. Jag skulle hinna ut till hm men det får jag ta imorgon. Idag slutade jag 11.30 och har ändå inte hunnit det 😉 Stack och tränade när jag kom hem, kl 14 hade Micke tid på VC sen dusch när han kom hem oxå stack jag och Elli ner till netto. Jag fixade det sista på Konsum för de har ju inte sökt på netto.

Glömt boka kettlebellen till imorgon, står som reserv men det är ingen som avbilar. Får bli 400-500 kcal på bandet medan barnen är på funkids gympan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback