Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Halv dags vab

Jobbat förmiddag men vabbar nu resten av dagen. Elli har haft feber men troligtvis kan han gå imorgon. Jag bytte kund med en kollega som gjorde att jag kunde sluta tidigare. Så nu har Micke åkt till jobb. Jag och Elli planerar att gå till dagis och hämta Nova vid 15. Philip slutar 14.10 och följer antingen med oss eller stannar hemma. Han får gå hem med cykeln, det är alldeles för halt för att cykla.

Igår ringde han mig vid 14.30 och sa att han glömt både mobil och hjälm hemma. Han hade alltså cyklat till skolan utan hjälm. Han skyllde på stress 😉 Fast gör man allt man ska, typ klä på sig, äta, borsta tänderna, packa ihop osv de sista 10 min innan man ska gå, ja då blir det lätt stressigt 😉 Något han får lära sig planera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback