Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Schema

Nu är det snart läggdags här :) Trött! Jobbat sedan i lördags och ska jobba imorgon oxå. Dock bara till kl 11.50 :) Fått lite ändrat schema. Mina tider ska vara ca 7.30-14.30 månd-fred men tre dagar jämna veckor jobbar jag till kl 16, en dag till 13.40 och en dag (fredagar) till 11.50. Ojämna veckor jobbar jag till 16.30 en dag, 16 en dag, 14.40 en dag, 14.20 en dag och 12.10 en dag (fredagar) Jag är NÖJD! Visst, det ÄR tråkigt att städa men man vänjer sig. Tvätt och inköp är helt ok. Inget jobbigt om de inte har massor vilket de flesta inte har. Har dock en kund som har MASSOR!

Vikten då? Inte vägt mig på ett tag men jeansen fortsätter vara stora :) Får väga mig snart.

Sjuklingen i tisdags men nu är han frisk 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback