Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Cykeltur

Tycker det är mysigt att ta ut barnen på kvällen så lite innan åtta efter att ha kört igång en maskin tvätt (när vi ändå var där nere liksom) tog jag och barnen upp våra cyklar :) De tyckte jag var snäll ;) Längesedan vi cyklade (juni). Elli var halvt förkrossad för han ville cykla på sin egen cykel 💗 Det kommer han få göra imorgon. Vi ska till några vänner inte så långt bort och en promenad är inte fel.

Vi började en tur till tågstationen för att pumpa Novas bakdäck som var helt platt. När vi ändå var där (farligt nära Sibylla) blev det 4 glassar oxå :) Barnen var glada och tyckte jag var snäll (igen) ;) Sen bar det av till Arvidsborgs förskola som har en rolig lekplats och inhängnat så inte Elliot rymmer. Stannade till kl 21 och precis innan tappar jag min mobil i marken så nu mins vänner är den helt spräckt. Det positiva i det negativa är att det är på baksidan. På med ett skal och det syns inte. Micke sa att det inte var svårt att laga. Hoppas inte.

Bilder imorgon. Nu ska jag kolla på ngt på TV4 play. Råkade somna på soffan innan annars hade jag sovit by now för var uppe kvart i åtta imorse....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback