Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Update

Slänger mig på soffan med min bok en stund. Ätit och plockat undan efter det. Packat lite till. Micke och Nova är och hämtar Philip i Oxie och sen vidare till Svedala för att ladda ipaden med filmer och lämna vår reservnyckel till bilen så de kan hämta bilen senare imorgon och ha den hos sig. Jättesnällt då det kostar ca 800 kr att ha den parkerad på Sturup i 2 v.

Dammsugit lite nyss och packat ner skor. Tvättat och plattat håret så kunde hårtork och plattång packas ner. Det stod att det finns hårtork på rummet men de brukar vara rätt kassa. Och nej, jag kommer inte stå och platta håret i + 30 grader för att sen hoppa i poolen/havet 😉 MEN jag vill ha den med mig 😊

Hmm vad får vi inte glömma nu då??

Kamera och laddare, iPad och laddare osv. Biljetter och pass. Mediciner på både recept och receptfritt.

Mycket att tänka på 😊

Bara handla lite tunnbröd sen och göra rullar till imorgon (frukost) samt duscha ikväll annars är det nog under kontroll. Jo, plocka upp tvätten oxå från källaren.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig resa!!! Kram

2013-07-01 @ 21:27:41
URL: http://Londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback