Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dunk dunk

Hoppas på att somna snart. Hade så ont i huvudet innan så jag sov/slumrade på soffan mellan 15-18.

Sen blev det godis och annat gott medan Micke stack ut och sprang. Han är duktig som fortsätter med att äta nyttigt och träna. Jag har gett upp 😉 Eller gett upp och gett upp. Jag kan inte lägga in den tid och engagemang det krävs just nu + att jag ser/märker ingen större skillnad. Äter vad/när jag vill och tar ngn runda då och då istället 😊

ÄNTLIGEN fått köksfönstret putsat nu ikväll och det var verkligen dags! Tänkte ta de andra imorgon eller nåt.

Hoppas på fint väder imorgon. Idag var inte lika bra som igår och i förrgår. Mera sånt väder tack 🌞🌞

23 dagar kvar tills vi åker!!!

Kolla bara!! LÄNGTAR!




Kommentarer
Postat av: Jenny

E det till Mallorca ni ska åka? Ser mysigt ut! Vill oxå åka igen...men har ju en del annat på G!
Kram

2013-06-09 @ 17:14:26
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hääääärligt!!!!!

2013-06-09 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback