Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vilken dag!

Med ca 3 timmars sömn i bagaget har jag redan lagt mig denna fredagskväll 😊 Lika bra det för natten var ju lagom kul med en skrikandes Nova som klagade på ont i örat och klart hon hade ont 😞 Stackare!

Förutom trötthet som ändå på något konstigt sätt varit ok så har dagen varit bra. Fint väder ju och det gör hela min dag om det är sol! Jag fullkomligt ÄLSKAR solen men det gör väl de flesta 😊 Dagen började med att meddela jobb att jag inte kom. Sen lämnade Micke Elli på dagis och jag var hemma med Nova och Philip. Kl 10 fick vi en tid på VC och receptet tog lite tid eftersom vi ville ha tabletter istället för flytande. Har ni inte testat flytande kåvepenin och undrar vargar era ungar klöks, do it!! Den är VIDRIG. Så rätt glad att Nova kan svälja tabletter nu. Duktig tjej. Fick 250 mg tabletter så hon ska ha 2 åt gången och 3 ggr om dagen i 5 dagar.

Vid 11 lämnade vi Philip på avskedsfesten och precis när vi cyklat hem kom sms:et att receptet var klart men då tog vi vagnen och gick istället. Bor ca 5 min från Apoteket. Allt är nära i vår by 😊

Ringde dagis och sa att Elli skulle bli kvar till ca 15 (istället för 12.30 som är vår fredagstid) och de var ju måttligt roade men det är så det är ibland. För Novas (och Ellis) bästa. Hon behövde vila, inte flänga runt på cykel/gå för att hämta hem lillebror. Jag hämtar oftast innan mellis även om tiden är satt till 15/16.

Fått rejält med färg idag! Pressat på balkongen mellan varven.

Hämtade sen Philip vid 16 när Micke kommit hem osv. De hade haft ett riktigt bra party 😊

Ska kolla på något på play sen sova. Ingen träning för mig imorgon. Tur det för nyss kunnat gå normalt igen. Herregud....

För det mesta är jag rätt lugn och livet har liksom blivit mycket lättare de senaste året. Men skulle barnen bråka mycket med varandra och inte lyssna på mig i kombination med att jag är trött och har mycket att göra blir jag som hon här 😉





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback