Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Busy day

Haft fullt upp från kl 6 imorse tills nu typ. Jobb 7-15. Tre stora och mycket tidskrävande incidenter varav ett dödsfall. Jag är dock bra på att inte stressa på jobb, det får ta den tiden det tar helt enkelt. Hemma är jag tyvärr inte lika duktig på det men det är något att jobba på.

Hemma strax innan kl 15 och satte igång med dukning och kaffekokning mm. Fick äta lite oxå för det hade knappt hunnits med.

Barnen har lekt fint och det är så kul att se dem tillsammans 💗

Börjat bli en del kids nu😊

Våra:
Philip 0211
Nova 0708
Elliot 1004

Min syster:
Xander 1202

Min kusins:
Jakob 1103
Sofia 1206

Mickes systers:
Adrian 0909
Benjamin 1207

Det är bara min syster som planerar fler, vi andra är nöjda 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback