Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sommartid

Alltså när jag vaknade undrade jag varför Elli sov... Han är ju alltid vaken kl 6 eller strax innan. Men jag tänkte att det kanske är nu det händer! Att han börjar sova längre alltså :) Kom in i köket och gjorde kaffe, kollade på klockan på mikron. Den stod på 5.30. Hmm vänta nu, har jag gått upp en timme för tidigt?? Paaanik! Att försova sig är nästan (bara nästan) mer ok. Visst fan, sommartid... Hmm ok så jag har sovit en timme MINDRE! Kände mig plötsligt väldigt trött ;)

Varit ok ändå på jobb. Bättre än igår och det är positivt :)

Efter jobb cyklade jag hem och tog en snabb dusch. Väntade in kidsen som varit med Micke hos sin mormor på Nydala i Malmö. Körde bort till Maria och träffade Lotta m fl. Lottas kusin var oxå där med familj. Gick till lekan så barnen kunde rastas lite. Kul att träffa Lotta igen. Hoppas verkligen kunna åka till London snart och hälsa på :)

Hem och Philip gjorde sig klar för fotbollen... som visade sig vara inställd när vi kom dit. Typiskt! Körde honom direkt till oxie när vi ändå var på G.

Nu hamnade jag i soffan och snart är maten klar. Micke lagar och jag diskar. Så som jag föredrar det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback