Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

45 min

Ute och gått i 45 min trots kasst väder. Inte ge sig :)

Jobb som vanligt sen hämta barn.

Igår blev en man rånad av en annan. Troligen drogpåverkad. Vi såg honom och reagerade på att han var maskerad och stirrade på oss. Efter några sekunder gick han efter oss och då drog vi! Snackade med polisen sen vid 22 när vi slutade och de skulle ringa men då sov jag. Ringde idag men deras växel är inte den snabbaste...

Nu blir det dusch. Elli hemma med Micke imorgon för han är inte helt ok. När jag har tryckt ihop dagen till 13.30 drar han till jobb.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja idag ska ja me ut & gå i vad som verkar va ösregn.... Man får göra d ändå ju annars kommer man helt ur gängorna. Efter mina 7,4 km så kommer jag nog va rätt blöt... Kram

2013-05-14 @ 07:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback