Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dagens shape up

Jobb idag fram till 14.30 ca. Hämta Nova på dagis (Elli är ff hemma) och byta om. En runda på löpbandet samt köra axlar, bröst och lite ben.

Nu är Philip på fotbollen och vi har nyss ätit middag.

Denna veckan har varit TUFF på många sätt. Elli sjuk och strulig på natten = mindre sömn sen har jag varit slarvig och lagt mig sent. Prioriterat att gå en runda på kvällarna och sen dusch på det så blir det ju senare.

Det går bra annars med projekt deff. Kämpar på med motion och jag äter mest ägg, kvarg, kyckling, grönsaker och dricker enbart vatten eller kaffe med mjölk (ca 3-4 ggr per dag) Till frukost vid 6.30 äter jag ett kokt ägg och 100 g kvarg med kaffe och mjölk. Sen samma vid 9.30/10.00. Vid lunch ca kl 12.00/13.00 äter jag 100 g kyckling och grönsaker (wok eller sommargrönsaker) Kommer hem och dricker kaffe med mjölk. Är jag hungrig tar jag kvarg men oftast mättar kaffet bra. Detta vid ca 15.00/16.00. Sen middag vid 17.30/18.00, samma som lunch. Efter powerwalk 100 g kvarg ca kl 21.00/22.00. Till detta massor med vatten under hela dagen. Hungrig? Bara lite en stund innan frukost annars inte alls :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä d e såååå tufft & jobbigt! Ja kollade på bilder från Mallis från förra sommaren. Ja e hur fet som helst!! Vill inte bli så igen!!!

2013-05-16 @ 20:47:12
Postat av: evelina

duktig du är!
en promenad ihop nästa vecka?
kram

2013-05-17 @ 21:59:19
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback