Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Helg :)

Skönt med ledigt nu två dagar :) Ja man vet ju aldrig om de ringer från jobb men jag jobbade ju i söndags fast pengar är ju pengar ;)

Mamma hjälpte oss idag med barnvakt + bil. Jättesnällt 💗 Allt löste sig till slut. Haft jobb, två läkarbesök och ett besök på vårdcentralen. Elli sov middag i tre (!) timmar och somnar nu precis. Perfekt för nu ska jag oxå sova och eftersom jag ska ta honom imorgon bitti blir det nog inte tidigare än 7 :)

Gymmet imorgon sen till syrran med Elliot förhoppningsvis. Micke och Nova ska till arenan för Eurovision genrepet kö 15. Vet ej om de tar tåg eller bil men om jag ska till syrran är jag i behov av bilen. Tåget går 5 min från oss och enda fram tror jag (Svågertorp?)

Idag har jag nog inte alls varit hungrig, tvärtom men lyckas inte komma upp i kalorimålet. Äter rätt mkt kvarg och det mättar massor samt kaffe fast det är bara för att det är gott :)

Cyklade en tur innan så 30 min cykling normal oxå gick mamma och jag furulund och tillbaka innan hon åkte hem så 30 min gång snabb.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback