Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hittills idag...

... och jag är inte hungrig. Längre. Var rätt så innan middagen men den var fettsnål (kassler och sommargrönsaker i ugn). Nu dricker jag kaffe vilket mättar en hel del :)

Städat och plockat lite. Totalvägrar att städa, tvätta mm på helgen när jag gör det i jobbet 5 dagar per vecka. Denna blir iofs 4 dagar. Blev inget jobb igår men ska jobba söndag 15-22. Micke jobbar i helgen, 18-02 fredag och lördag som vanligt.

På måndag ska vi kolla på ett hus. Mest för att det är kul men visst har vi tankarna åt det hållet. Ett eget hus :) Flytta för sista gången! Iaf innan "hemmet" när man är "80 och många" som en av mina jag var hos idag fyller på söndag ;)

S från jobb kommer strax hit och ska köpa Novas 16" rosa cykel :)

Fick nyss sms att jag fått plats på kettlebellen imorgon :) Inte tränat det (knappt något annat heller) på ca en månad pga handen men nu känns det ok. Taggad!! Både jag och Micke kör kcal underskott nu och deffar! Kul med två monster med dåligt humör haha. En fas som går över men det är inte upplyftande att ligga kcal minus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback