Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lugnt

Tar det lugnt här. Bara jag och Elli hemma. Philip cyklade precis till träningen och Micke och Nova är i Lödde på willys och storhandlar.

Stekt 2 kg kyckling innan. Slutade tidigt idag så hade lite tid över till att bl a handla lite sånt som jag äter och måste ha hemma. Egentligen är det "bara" ägg, kvarg, funlight, kyckling, frysta grönsaker, keso, minimjölk och snabbkaffe :) Köpte lax oxå häromdagen för att variera.

Kört två maskiner tvätt oxå + mina och Novas gympaskor samt rensat ur bland vantar, mössor mm i hallen. Blev inte mkt kvar kan jag säga, lite tunna vantar och mössor. Skönt med vår och sommar :))

Snart dags för slingor? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback