Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Svårt att...

... komma upp i kalorimålet tycker jag. Alltså av rätt mat. Blivit en hel del träning i helgen. Än känns det bra :) Visst, lite sugen på bröd, pasta mm men nej jag ska inte ;)

Jobbar nu fram till kl 22. Nog lugnare här än hemma...

En brutal träningsvärk från igår och värre lär det vara imorgon. TRX-passet var grymt och fick sträckt ut ordentligt. Bara jag och instruktören *lyx* :) Kan bero på att det är kl 11. Lite mitt i om man ska göra något.

Käkade efter passet och cyklade med kidsen till furulundsskogen och lekplatsen där.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Avocado e nyttigt o mätande med en del kalorier! Annars frukt o grönsaker!

2013-05-12 @ 19:39:27
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback