Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobb & ÖF

Idag är det jobb, "extraturen" vi har 2 ggr på 6 v (7-13). Annars har jag ett rent jobba 3 dgr ledig 3 dgr.

Ska lägga in om ledigt 13-15 november då min pappa och hans Amelie kommer till Sverige 12/11. Tar jag de tre dagarna ledigt blir jag ledig 8 dgr i streck.

Sen fixa Philip ledig från skolan 28/11 så vi kan hitta på något tillsammans :)

Idag efter jobb hämtar jag Elliot och tar till ÖF för eftermiddagsfika och lek :) Micke hade andra planer med Nova och Philip kommer inte hem förrän vid 16. 

Vill ni handla goda kakor till förmån för Philips klassresa?? Gå in och kolla på www.kakservice.se och lämna besked på tisdag senast :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback