Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag



Nova har sin bästis N här. De spelar något tv-spel. Jag, Elliot och Philip har varit nere på Högalid och spelat lite fotboll. 

Vi var på visning av ett radhus men det var inget för oss. Luktade innerökt och huset låg inte på bästa läge. Sen var det bara 3,5 rum så man hade behövt bygga till ett rum = en kostnad. Vi får leta vidare helt enkelt.

Måndag imorgon och jag har ff inte hunnit städa här hemma. Får se om jag hinner/orkar när N gått hem Annsrs slutar jag tidigt imorgon. Jag och Elli tänkte iofs ta ÖF efter dagis och äta mellis där. Micke ska bada med Nova och Philip slutar 16 för de ska på utflykt.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback