Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Försäljning

Loppisen gick bra. Vi fick sålt för över 1000 kr (!) Trodde inte alls det skulle bli så mycket. 10 eller 15 % av det man sålt gick till öppna förskolan och någon annan organisation, förra året var det barncancerfonden :)

Jobbade till 15 idag sen direkt till ÖF och hjälpa till med räkning och sortering av kläder. Var hemma 17.30 och då direkt till Malmö där jag bestämt att hämta en dunparkas jag vunnit på tradera. Hittade en overall och ett vinterset innan idag på tradera som jag ringde på och det var kvar. Tog det på vägen hem. Billigt och bra :) Barnen behöver 2 set var, kanske inte Philip men kommer ändå köpa en jacks till honom i Ullared att ha som extra.

Jobb 7-15 imorgon sen INTE göra mycket! Ledig på måndag och studiedag så Nova (och Elliot) är hemma. Blir ÖF sen hämta Philip när Micke kommer hem med bilen.

Lagt mig nu. Somnade till på soffan innan med Elliot så fick borsta hans tänder i sömnen.

Bild tagen nyss 💗




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback