Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Möte x 2

Hemma och hjälp Philip klart med läxorna. Han är duktig min pojke *stolt* 💗 Det är sällan några konstigheter med honom. Ibland är han trött och då är kanske inte tålamodet så stort vare sig med oss eller sina syskon. Men vem är rolig när vi är trötta? Idag var det att läsa ett kapitel och översätta, lite glosor (till fredag) och åttans tabell i matte.

Mötet (jobb) var ok. Började 13.00 och 13.10 nickade jag till första gången. Jag är fan hopplös! Sen vid 14 fick vi kaffe och kaka och flera bensträckare så då var det lättare. Hämtade Elliot 16.10 och Micke var då på väg hem så han hämtade Nova. Slapp vi cykla 3,4 km och ytterligare 1,5 hem 😉

Hem och åt pizza och strax innan 18 befann jag mig på dagis för föräldramöte. 

Jobb (extrapass) 7-15 imorgon. På torsdag hämtar S mig, A och C kl 7 för att köra upp till Ullared. Där stannar vi till fredag kväll typ. Slutar 13 för dagen och därefter blir det shopping.

Nu ska jag kurera mig med C-vitamin, the och halstabletter och Ipren såklart. Kört var 4:e timme idag för att orka.

Oj glömt tvätten igen...




Kommentarer
Postat av: Jenny ståhl

Ja tycker det blir för kallt att ha gympaskor ända in till d e dax att använda vinterkängor. & vill inte heller dem ska börja använda vinterkängor förrän det e kallt på riktigt.

D där me läxor går inte lika smidigt här. Är det nåt M e bra på & så, då går det super & hon tycker det e jätte kul, men så fort d e nåt hon har lite svårt för, då tappar hon intresset & koncentrationen. Blir väldigt lätt arg oxå då. Men d har blivit bättre på senare tid :-)
Kram

2013-09-25 @ 06:20:11
URL: http://www.jennysthl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback