Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vänder

Lägga mig strax. Jobbat till kl 22. Blir att bara komma hem och vänds typ så jag börjar 7 imorgon och måste upp 5.45/6.00. Mådde sjukt illa igår kväll (!) Mår ju aldrig illa annars men igår var jag helt övertygad om att jag skulle spy... Dock gjorde jag inte det. "Sov över" på Novas rum eftersom hon ville att vi skulle campa där 😉 Överlevde natten men var väldigt trött fast klockan var 7 när jag vaknade. 

Utvecklingssamtalet idag gick bra! Är en väldigt stolt mamma, det är en sak som är säker! Särskilt duktig är min son på bild och idrott. Det förstnämnda är INTE efter mig kan jag berätta men idrott var verkligen mitt ämne i skolan, ihop med svenska 😊 12 år snart, min förstfödde börjar bli stor på riktigt!

             💤💤 sov gott 💤💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback