Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fortsättning




Undersökningen gick bra. Syn, hörsel, vikt, längd, alkohol-formulär, blodprov (hb, kolesterol, blodsocker) blodtryck (lågt på 90/65). Ska tillbaka på måndag (och torsdag för resultat) och köra ppd-test för att se om jag har skydd mot tuberkulos eller om jag är smittad. Vilket jag förmodligen inte är. Sen hepatit B vaccination när jag börjar och ev TBC. Får se. 

Kan inte med ord beskriva hur spännande detta kommer bli 😊 Tar nog moppen på måndag och torsdag. 

Här hemma håller spackling och slipning på för fullt! Hoppas kunna måla klart vardagsrummet idag. Stora väggen (till vänster på bilden) ska ju få tapet så den slipper vi måla.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vad ni jobbar på i er fina bostad!
Å så roligt för dig att det äntligen är dax att börja nya jobbet!
Ska bli skoj att följa dig :-)

Barnen har vuxit också så det knakar :-)

Kram. Yvonne

2014-08-08 @ 10:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback