Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag 😊👍


Syns ej men det är Alfons-filmen (Elliot är tokig i Alfons för tillfället...)






I början av förvandlingen 


Working men 👍😉




Nu: lördagsmys med chips, godis, nötter, choklad och cola 😊👍 

ÄNTLIGEN blivit av med våra fula gula väggar på nedervåningen 👍 Fick hjälp av David, Mickes kollega och kompis. Stort tack för den hjälpen!!

Jag har även målat garderoben under trappan. Har ett lager kvar på dörren iallafall. Får se om det behövs ett tredje lager.

Sen har vi fler planer såklart, för alla rummen men vill göra klart vardagsrummet först med gardiner, nytt bord och kanske en matta mm. Trappan ska bli vit med svart plastmatta på stegen tänkte vi. Snyggt och stilrent. Vitt i de andra rummen oxå med nån snygg fondtapet. 

Micke vill ha denna på väggen upp i trappan


Då får jag välja i sovrummet och kommer välja denna såklart!! 



Fast vill ha den liggande istället. Philip hade den grå/svart/vita liggande i sitt rum i lgh.

Imorgon firar vi Nova hos Mickes mamma och på söndag på självaste dagen D befinner vi oss på Busfabriken enligt damens eget önskemål 😊👍💗



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lördagsmys? Det e fredag...tror jag!? Det blev ju fint. Kram

2014-08-08 @ 23:04:10
Postat av: Rebecca

Haha oj fredag var det ju! Jag har semester haha. Skönt! Idag är det lördag iaf ;) kram

2014-08-09 @ 10:21:41
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback