Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sista veckan...












Ja, då har vi kommit till sista veckans ledighet. Vi har valt att ha sex veckor tillsammans varav två veckors föräldraledigt var (Elliots dagar). Dessa veckor har gått snabbt! Fått gjort en hel del oxå iofs 😊👍

Idag tog jag med mig Nova och gjorde PPD-testet som nog gick bra (ingen reaktion tyder på ingen smitta och inget skydd) sen mot gamla jobbet och lämnade in nycklar, arbetskläder och jacka. Fick en jättefin present av min chef 😊 Det känns bra att ha gjort det och liksom gå vidare och komma framåt i planeringen och tänket på det nya jobbet men samtliga väldigt vemodigt och sorgligt att lämna såväl kollegor som vårdtagare och chef. Jag kommer hälsa på 😊

Denna veckan kommer gå lugnt och fridfullt tillväga 😊👍 Vi ska mest fixa klart med lister mm och måla det sista. Ev att jag börjar måla lite i vårt sovrum. Sen ställa klockan faktiskt för att ställa om. Sovit till mer än 10 vissa dagar och det lär ju sluta snart. Kommer börja 7 och nog få gå upp 5.30 (!!!) 

Gjort barnens schema och det blir lite längre tider för Elliot iom att jag kommer börja jobba heltid istället för 75%. Jag håller honom ledig mina lediga dagar så ibland blir det inte många timmar.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback