TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

đŸ’€đŸ’€

Nu Ă€r jag trött! Ska lĂ€gga mig alldeles strax. Suttit med Philip och hans lĂ€xa ikvĂ€ll. Men nu kom han en bit pĂ„ vĂ€g iallafall och behöver bara göra en del i skolan imorgon. Han tycker det Ă€r jobbigt och svĂ„rt att rita. 

Jobbade 7-13 idag sen en förelĂ€sning om Salutogent bemötande 13-16. Intressant men gĂ€sp vilken fel tid nĂ€r vi sprungit och jobbar sedan tidig morjon sen sitta ner i tre timmar. Tur de hade kaffe (kaka) och frukt 😊

Philip hade glömt nycklar (vet inte riktigt var de Ă€r...) sĂ„ nĂ€r jag ringde honom vid 15 var han pĂ„ mitt jobb (!) och Ă„t kakor 😉 FörelĂ€sningen var bara nĂ„gra minuter dĂ€rifrĂ„n sĂ„ jag guidade honom dit per telefon sen fick han sitta och vĂ€nta till kl 16. NĂ„gra tjejer frĂ„n Ă„k 7 (förelĂ€sningen var pĂ„ en skola) "passade" honom till jag kom 😉

HĂ€mtade Elli efter det och sen till skolan och hĂ€mta Nova. Philip hoppade fotbollen idag pga kallt vĂ€der och lite krasslig. Viktigare att han orkar skolan nu resten av veckan tycker jag. 

Imorgon Ă€r jag och Elli lediga 😊 HĂ€mtar Nova tidigt sĂ„ ska hon fĂ„ baka tĂ€nkte jag. Sen bara mysa och ta det lugnt. Hinna dammsuga och en promenad oxĂ„.

Innan idag:




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja men jag mÄste försöka tÀnka att han har det bÀttre nu. Vissa dagar e fruktansvÀrda andra e lÀttare... Jobbigt nÀr man "kommer pÄ" arr han e borta. Magen knyter sig pÄ nolltid. Man lÀr vÀl sig leva med det.

2014-01-22 @ 22:19:02
Postat av: Jenny

"MÄste ringa & berÀtta för pappa" kÀnslan e vÀrst.
TĂ€nk om dem haft en telefon i himlen...

2014-01-23 @ 08:18:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback