Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tidigare















Ja, det började ju bra iallafall. Vårt äventyr med buss till center syd idag. Resan dit gick över förväntan även om det bara rör sig om 20 minuter. Mina barn är ju minst sagt rastlösa! Vi gick till max och jag beställde medan Philip passade Elliot i hopptornet. Efter ett bra tag gick vi mot själva center syd. Då går Novas flip flop sönder. De hon fått av farmor och hela världen rasar! Hon fick gå barfota eftersom klackaskorna (hon absolut tvunget skulle ha med sig fast hon inte fick) plötsligt inte dög längre. Kommer till hm och hittar ETT par kvar i hennes stl efter att ha kollat i andra affärer med men hon sa att hon hatade dem. Fine liksom, ut med henne från hm och då har hon utvecklat ett fullskaligt utbrott... Suck. Mitt i allt ringer de från jobb och beordrar in mig på lördag kväll (jobbar redan dag) men vad fan liksom! 

Nåja kommer runt hörnet till mc donalds uteservering. Ringer Micke som nog kan hämta. Gratisbussen går med 3 timmars mellanrum... Vi blir vänner efter en lång stund. Hon säger förlåt etc. Går in på maxi och hittar ett par flip flop för 59 kr... Sen kommer Micke och kör oss hem. 

Ledig idag med och undra vad vi ska hitta på för äventyr idag då 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback