TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Grattis x 2 🎈🎉🎁

Idag fyller bĂ„de min kusins son Jakob och Mickes syster Ă„r 🎁. 3 respektive 30 Ă„r 😊 Imorgon firas store Jakob och den 29:e ska vi fira Jane. 

Är ensam hemma nu och det hĂ€nder ju typ aldrig. Iaf inte sĂ„ lĂ€nge. Dags för oss bĂ„da parents att jobba denna helgen sĂ„ knattarna sover i Svedala hos farmor inatt och Philip Ă€r hos sin pappa. Han klarar ju sig hemma Ă€ven om vi inte Ă€r hemma men har ju Ă€ntligen fĂ„tt igenom mitt schema varannan helg sĂ„ dĂ„ jobbar jag ju nĂ€r Philip inte Ă€r hĂ€r. Imorgon jobbar jag alltsĂ„ 7-15 sen 15-22 pĂ„ söndag.

Imorgon har min syster bf (alltsĂ„ hon berĂ€knas föda dĂ„) SpĂ€nnande! Det Ă€r en tjej, sĂ„ mycket vet vi 💝 FrĂ„gade hĂ€romdagen om namn. De har Ella och Alma i tankarna. JĂ€ttefina 😊 Vi hade "gissa namn" pĂ„ jobb idag och ja det Ă€r lĂ€tt att glömma nĂ€r man blir gammal 😉 Men ett namn som kom upp som jag tycker Ă€r jĂ€ttefint var Ellen 👍 Jag menar, man kan ju kanske inte veta till 100% att man inte vill ha fler barn sen om nĂ„gra mĂ„nga Ă„r. Fast jag vet att jag sagt "aldrig fler" haha.


NĂ€, Ă€ta upp min wok med lax (spyr snart pĂ„ det men det funkar. I loose weight) och sen lĂ€gga mig pĂ„ soffan. Har tvĂ„ tvĂ€ttar igĂ„ng sĂ„ jag gör lite nytta oxĂ„ 😏

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback