TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Sjukt roligt! 😆😆😆

NĂ€r vi gick hem efter skolan (Nova hĂ€ngde med kompisen G och hennes pappa hem) smĂ„pratade jag och Philip som vi brukar. Vi gĂ„r pĂ„ MĂ„rtensgatan som Ă€r huvudgatan i denna lilla by. Helt plötsligt sĂ€ger Philip "sĂ„g du mamma, han försökte fĂ€lla mig!!" Va??, tĂ€nkte jag  och sĂ„g mig omkring och tittade bakĂ„t. "Han?" frĂ„gade jag och pekade med blicken mot en gammal dĂ„ligt gĂ„endes man med rollator. "Ja, han!" sĂ€ger min son.... Jag viker mig dubbel och ASFLABBAR sĂ„ hela gatan vĂ€nder sig om!! "Jo, sĂ€kert att han skulle försökt fĂ€lla dig" sa jag. "Ja, han gjorde sĂ„ hĂ€r" sa Philip och visade hur man fĂ€ller nĂ„gon bakom sig genom att sticka ut ett ben. Om möjligt Ă€nnu roligare. Nu sĂ€ger Philip att jag mĂ„ste vara tyst för alla glor och han börjar gĂ„ bort frĂ„n mig pĂ„ en sidogata. Jag Ă€r pinsam nu.  Jag kan knappt gĂ„ som jag skrattar och tĂ„rarna rinner, ser inget!!! Helt SJUKT roligt. Nu börjar jag fundera pĂ„ om det i sjĂ€lvaste verket kan ligga nĂ„gon sanning bakom. Jag som jobbar med gamla vet ju att de inte Ă€r speciellt graciösa samtidigt som de verkligen kan vara rappa, en del i kĂ€ften andra fysiskt. Men nĂ€, jag tror det bara sĂ„g ut sĂ„....

Dagens skratt. Helt klart. Typisk vĂ„r humor Lotta 😉😉 Hade hon varit dĂ€r hade hon skrattat lika mycket. Vi blev fan utslĂ€ngda ur klassrummet pĂ„ Latin för att vi inte kunde sluta skratta och ingen mer Ă€n oss förstod ju det roliga. Det var ju lite det som var roligt oxĂ„. Kommer du ihĂ„g?? Haha, roliga tider. 

Lilleman Àr ff sjuk och febrig. Ledig imorgon. Nu ska jag anmÀla och begÀra vab för dessa TRE dagar denna mÄnaden. Fattigt fattigt.

Hittade dessa pÄ netto idag, hur söta?? TyvÀrr var muggarna slut...


Lottas bebis Molly fĂ„r Ă€ntligen komma hem pĂ„ söndag efter drygt 2 mĂ„naders sjukhusvistelse 💗 I maj hoppas jag sitta pĂ„ ett plan mot LONDON!

Köpt pÄ netto till Nova, hon Àlskar sjöjungfrur.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha som jag skrattade bara av att lÀsa det! Men d skulle inte förvÄna mig om d e sant, gamla kan va riktigt elaka!
Jag minns nÀr vi bli utkastade men jag kommer inte ihÄg va vi skrattade Ät! El va d kanske Ät lÀraren el nÄn konstig klasskamrat?! Kram

2014-03-28 @ 10:31:24
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback