Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tiden går

Försökt mig på att åka tåg till jobb två dagar vilket inte direkt ändrat min uppfattning om tåg. Lär kanske ändå få åka sen när det inte går att köra moppe...


I fredags var vi på församlingshemmet jag och Elliot 😊


Soligt och fint väder...


... som passar perfekt för glass


I fredags var Philip på klassfest med spökrunda 😉👻


Små sparvar på vårt bord


Idag på ÖF, studiedag i skolan 




Bondgårdslekplatsen på videdal i Malmö 





Hemma igen i värmen och myser 💗 Bara 10 grader idag men blåsigt så kändes betydligt kallare!

Jobbar kväll nu tisdag och onsdag sen dag torsdag och fredag. Ledig i helgen och då planerar Philip och jag att gå och se när MFF möter Mjällby 👍⚽️😊💗

Glömt uppdatera ang Elli men han blev bättre sen 👍👍👍 Var hemma med mig måndag och tisdag förra veckan och gick sen på dagis onsdag och torsdag och ledig fredag. Lagom vecka för honom 😊 Sedan dess smärtfri i nacke och huvud och inga fler kräkningar. Det blev ingen LP heller, skönt!!! Jobbig undersökning. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback