Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ⒺⓁⓁⒾⓄⓉ 5⃣ ⓎⒺⒶⓇⓈ!

ⓉⓄⒹⒶⓎ












ⓎⒺⓈⓉⒺⓇⒹⒶⓎ ⓅⒶⓇⓉⓎ Ⓧ 2⃣











Vår älskade Elliot blev 5 år idag 🎁 Klockan 10.38 för 5 år sedan såg han ljus för första gången och detta i kvinnoklinikens OP sal i Malmö. Idag har vi busat och lekt massor på Leos lekland enligt önskemål från födelsedagsbarnet själv 💗 Igår körde vi kalas x 2 här hemma med först 7 av Elliots kompisar från dagis sen vuxenkalas efter det. Lång dag 😉 Nu somnade han nyss här intill mig 💗Måndag imorgon och nya tag 😊

Förresten, på tal om kvinnokliniken och BB där bilderna är ifrån när han var bebis; den 25:e maj börjar jag jobba på BB igen 😃 Fått fast jobb. Sa upp mig från 62:an i fredags och det med blandade känslor eftersom jag verkligen har världens bästa arbetskamrater, så snälla och goa 💗

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Så roligt att se alla fina bilder du tar!

Har försökt att kommentera innan, men inte lyckats.

Nu hoppas jag att ni får en riktigt bra sommar hela familjen!

Ska du jobba vidare på barnavdelningen?

Kram. Yvonne

2015-05-28 @ 23:03:10
Postat av: Anonym

A nu såg jag! Lycka till på nya jobbet!

Nu blir det ännu mindre barn att jobba med....

Härligt, dig väl unnat :)

Kram. Yvonne

2015-05-28 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback