Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skolavslutning 2015 🌞🎊














Nu är det officiellt sommarlov för Philip och Nova men Nova och Elliot kommer gÃ¥ pÃ¥ fritids respektive dagis i endast FYRA dagar till innan resan 😎 

Jag trivs SÃ… bra pÃ¥ "nya" jobbet pÃ¥ BB i Malmö. Jätteroligt är det och igÃ¥r hade jag t o m en tjej bredvid mig som ska jobba nästan hela sommaren. 

Jag satte en ledig dag idag så kag kunde vara med på barnens avslutningar och Elliot har ju varit ledig. Imorgon blir det Mysmorgon då båda lämnas ca 11. Kvällsjobb för mig fredag och lördag sen söndag morgon. M ska jobba fredag 11-02. Han har haft många kvällar/nätter nu på senaste tiden men det blir bra med pengar. Även när jag körde dubbelpass i måndags och tjänade ca 500 kr/h i 5 timmar 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback