Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Julkabaré =)

Ikväll kl 18 var det dags för årets julkabaré i Philips klass =) Alla var verkligen superduktiga! Synd vi inte hade barnvakt för Nova samarbetade inte så bra. Men såna är dom små. Jag hade velat sitta längst fram och ta bra bilder, nu blev det typ längst bak och tja...Jag kanske lägger upp bilderna sen så ni kan se själv. Ska fixa till dom först.

Annars har jag sålt 4 par jeans idag =) Hittade ett par som jag inte lagt ut...ONLY jeans från vero moda stl 27/34. Jag fick på mig dom men det var ju inte så bekvämt om man säger så ;-) Så nej de åker ut på tradera. Det är nog omodernt ändå med så super-tajta-jag-kan-inte-andas-jeans eller? Känns så iaf.

Micke gejmar och ska så göra till 21 sen ska vi kolla på två avsnitt av PRISON BREAK...fan de e spännande nu! Vi är på säsong 4, avsnitt 14!

Imorgon är jag ledig. Har att göra med mitt tradera grejs!

See u!

Kommentarer
Postat av: Mona

Du har fått en bloggaward utav mig, gå in på min blogg och se hur du ska gå tillväga :) Kram Mona

2008-12-18 @ 21:58:52
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se
Postat av: Sophie (Shirley)

Vad fin blogg du har! Hehe när Liam hade luciauppträdande i skolan hade vi med oss nova och freya... vart inte heller riktigt som jag tänkt mig för nova kunde ju inte vara tyst :D Hon sa bara och ropade titta Liam! osv så jag fick gå ut med henne.

2008-12-19 @ 21:19:08
Postat av: Sophie (Shirley)

Hon satt bara, skulle det stå ;)

2008-12-19 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback