Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sunday-morning!

Eller ja, förmiddag är det väl nu vid 9.30. Skulle haft sovmorgon men hoppade det. Gav bort den till Micke istället. Ska jobba imorgon så måste lägga mig senast 21 ikväll, det går inte så bra om man sover till 11 (!) Dessutom gillar jag morgnar, det är något speciellt att gå upp och tända ljus och äta frukost med min älskade dotter =) Sen var det inte så tidigt, 8 gick vi upp =)

IDAG planerar jag en promenad, blev inget igår pga regn. Så idag hoppas jag på upehåll, sol är väl lite att ta i ;-)

Jag ska hämta Philip senare i eftermiddag.

Annars inga big plans. Planerar att tvätta med har inte bokat tid så får ge mig ut och se om där finns något ledigt under dagen.

Är helt klart i skick att jobba imorgon. Vill inte smitta de små. Hade man jobbat på kontor eller lager hade jag gått fast jag mått lite kasst men det är skillnad när man jobbar med folk, i synnerhet småfolk =) Har saknat jobbet!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skønt att du mår bättre!

Hoppas ni får en mysig søndag! och tack för dina fina kommentarer i min blogg glad kramar

2008-12-07 @ 10:26:56
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Liv

rebecca! du är utmanad, kolla min blogg för vidare info. ;-)

2008-12-07 @ 13:26:17
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback