Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig idag!

Idag är det min lediga dag! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men har börjat dagen med att tvätta, städa och diska så är det gjort liksom! Hade tankarna på någon utflykt men vädret är inte det bästa. Det regnar inte men är inte heller sol...Vi får se helt enkelt. Så tänkte vi promenera till bibblan och lyssna på sagostund men kom på att det inte är på sommaren och dessutom öppnar de inte förrän 13 idag. Annars kan man alltid sticka dit lite senare och låna lite böcker.

Nova ställer sig upp mot ALLT nu, det är roligt. Hon går med sin gåvagn hela tiden och släpper ibland, då blir hon alldeles förvånad att hon kan själv! Philip är så duktig och vill hela tiden få henne att skratta och göra henne glad.

Vet inte om jag berättat men jag har fått förlängt på BB till 31 januari så jag är ju mer än GLAD =)) Trivs jättebra där och alla har varit nöjda med mig, patienter som medarbetare. Sånt är skoj!

Jag har lite bilder att bjuda på från idag:



Och en del från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback