Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tisdag

Dagen började dåligt...blev stressigt och helt utan förberedelser när Nova haft en natt då hon vaknar hela tiden. Can´t wait to get to the new place!! Hon blir VÄLDIGT störd av oss på nätterna och vaknar till hela tiden. Jag ligger där och ammar henne nätterna igenom, det är ju inte heller helt bra. Igår sov hon inte ens fem minuter i sin egen säng =( Men det kommer nog snart bli bättre, man måste iallafall hoppas på det.

Skulle promenerat och fikat med delar av föräldragruppen idag men det blev inte av pga att jag inte hittade mina bilnycklar när jag skulle iväg och var redan sent ute. Det finns trötthet och sen finns det olidlig trötthet....tror det är värre än så här ibland....

Iväg till Center Syd en sväng, shoppade en del till mig, Micke och två linnen till Philip. Inget till Nova för en gångs skull.

Sen var det det skolan 13.40. Kom hem halv så det blev att snabbt lägga sovande Nova i vagnen och knata ner. Hämta på dagis 15.30, hem och käka lite sen kom Micke hem. Nu spelar grabbarna xbox och Nova klättrar på mig. Hon ska göras klar för natten nu, äta gröt mm. Sen Philip efter det oxå ska jag till gymmet kl 20-21.


Fått mitt schema till sommaren nu,ser bra ut. Måste dock byta bort den 10 augusti då Nova fyller 1 år =)


Vi har oxå blivit erbjudna dagisplats till Nova 11 augusti, så det känna bra. Tyvärr måste hon in då. Hade hellre sett att vi hade turats om att vara hemma med henne tills hon var 2 år eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback