Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fika med Lotta =)

Igår var det lugnt på jobb, skönt när man hinner med det mesta =) Jag vill kunna sitta ner och prata lite med föräldrarna oxå, inte bara stressa runt.

Idag är jag ledig. Har precis sökt en tillsvidaretjänst på BB (alltså där jag jobbar nu) via Region Skånes platsbank. Ringde först chefen för att höra hur jag skulle göra. Hoppas hoppas nu =) Så blir det ju ännu bättre än ett vikariat!

Lotta från Eslöv kommer hit idag vid 12.30 ca på fika. Var ca 1 år sedan vi sist sågs (!) Tiden går verkligen fort! Ska bli jätteroligt att snacka om allt som hänt detta året och det är ju inte lite!

Annars blir det en lugn dag, ska kolla om det finns tvättid. Philip ska hämtas 12.15 i skolan.

Ska surfa runt lite nu sen ta tag i oredan här hemma. Alltid ser det ut som ett bombnedslag! Men det är väl så det är med barn, bara jag som vägrar vänja mig och leva i det ;-)

Ska köpa nya batterier till kameran idag så det kan bli lite nya bilder!


Kommentarer
Postat av: alex

hej hej



ja kom ni förbi när ni kan =) , vi är hemma



Kram så länge

2008-11-11 @ 11:56:14
Postat av: unni

Fick ditt mess. Synd att du inte kan komma på lördag! Vi får ses en annan dag, du är välkommen att titta in när du vill :). Håller med dig, det känns ibland som om man inte gör annat än plockar och fixar med hemmet.

Kram kram

2008-11-11 @ 13:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback