Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bilder

Det har varit en trevlig dag med fika x 2 =)) Först med Lotta och det var verkligen jätteskoj att catch up! Mycket har hänt och jag är glad för din skull snäckan =) Hoppas kunna träffas någon gång med barnen oxå så vi får se hur stora de blivit!

Vid 15.30 ca gav vi oss av hem till Alex & co på fika =) På vägen dit fångade vi en fin regnbåge på bild! Det var full rulle där hemma med gott kaffe och goda kakor! Synd om lille Liam som åkte i golvet, denna åldern är farlig alltså!

Micke och jag växlade presenter idag istället för igår eftersom vi inte hann då. Jag fick jättefina örhängen + halsband och Micke fick en drinkblandare av mig från Lagerhaus. Parfymen han så efterlängtat ville ha får han i julklapp haha ;-)

Vilket väder men glada ungar i bilen iallafall:



Nova somnade efter en tuff dag hemma:

 

Och Philip ville klippa lite:



Nova en kväll innan läggdags:



Mina och Alex 5 barn på en bild, otroligt eller hur haha ;-)



Försökte lägga upp en film på Nova när hon diggar musik men det funkade inte, synd för den var ball =) Om någon vet hur man gör så tipsa gärna!

Nu ska jag och Phille gå och lägga oss.

Kommentarer
Postat av: jane

vilken tjusig rainbow =)

2008-11-12 @ 07:47:56
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: unni

Så sött och roligt att ha alla fem så samlade... :)

2008-11-12 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback