Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lediga helg!

Min älskade dotter och jag:



Jag har förresten sprungit och blivit blond igen:


 Orkade dock inte sminka mig mer än från imorse så detta får duga. Nu var det ju ändå håret det gällde. Känns som blond kommer vara roligt....ett tag ;-)

Vad har vi gjort idag då? Jag var uppe med Nova vid 7.30-8 nångång. Det var INTE min sovmorgon nääää. Vi käkade frukost, donade lite här hemma. Det finns ALLTID någonting att plocka och sysselsätta sig med känns det som. Städar man inte så är det tvätt som ska tvättas eller mat som ska lagas etc....

När Micke vaknade stack jag till Center Syd för att införskappa nya mysinnetofflor. Nova spillde fruktsoppa på mina gamla och de hade inte överlevt en tvätt ändå. Sen var de slitna med så dags för nya. Hittade ett par på Din Sko för 199 kr, svarta och tjocka. Såna man trär på, inte bara slip-in. Myyyys! Vi har inte kallt eller nåt hemma men jag gillar när det är VARMT, speciellt om fötterna! Sen kunde jag inte låta bli att gå in om Lindex som vanligt, köpte en rosa-vit randig pyamas till Nova, stl 86. Med hängde ett litet kramdjur! Hon älskar såna små mjuka djur att krama =)

Sen hem och umgås med La Familia. Ut till lekplatsen en vända innan Micke skulle iväg till jobb. Nu sover Nova och jag med snart!

Imorgon blir det faktiskt gymmet 10.15! Efter min sovmorgon då ;-) Ska sova gott till 9 har jag bestämt hehehe! Var ju år och dag sen, nä men fyra månader sedan! Så får se hur mycket jag orkar. Gymmet har ju flyttat till ny lokal jättenära oss så jag kan gå dit på typ två minuter =)

See u!

Kommentarer
Postat av: jane

naaw saknar er så mycke. längtar tills får pussa på nova på söndag

2008-10-08 @ 21:59:36
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback