Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

torsdag

Jobb 6.45-15.15 idag, vi hade att göra hela tiden! Helt fullt på alla platser sen gick folk hem och nya människor kom!

Hemma vid 16 och hämtade barnen, tog ut hunden direkt sen blev det middagsdags. Ca 19.30 la jag Nova, nu sitter Philip och jag här helt utslagna och kollar på "Du är vad du äter". Jag får inspiration av sådana program....

Blir läggdags strax efter 21 när disken mm är undanröjd här hemma. Micke jobbar till 22 ikväll.

Lämnat in semester- och föräldraledighetsansökan nu inför jul och nyår! Vill bl a inte jobba julaftonskväll eller nyårsdagen med start 6.45 ;-) Sen vill jag vara ledig dagen efter Tessis fest så jag kan vara bakis ifred haha!


Kommentarer
Postat av: Amélie

"You are what you 're eating" ? I don't know if I understood.

Hope you are all ok.

I think it's a little bit too pink ...

Bisous Amélie

2008-10-23 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback