Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobbefredag

Idag blir det jobb 14.30-22. Dagen började av väckarklockan 7.30, trötta!! Usch, varje morgon vaknar jag av den. Även då jag har sovmorgon (vilket planeras till helgen!) för att undvika alltför jobbig huvudvärk. Philip har precis åkt iväg med Micke till skolan och jag och Nova är hemma. Ska lämna henne på dagis kl 11. Första dagen på ca 2 veckor sammanlagt tror jag. Jag lyckades inte byta till dag idag så får hämta Philip 12.15 och sen ta honom med mig in till Malmö och lämna i Oxie innan jobb. Vi ska först in i Lund och hämta en traderavinst, ett par byxor i stl 98 till Nova för 11 kr =) Stora tjejen har redan stl 98 i det mesta. Är det mudd på byxor funkar stl 98 annars kan de vara lite långa men tröjor osv är inga problem så jag köper inte mindre än 98. Vann en annan auktion på tradera igår, ett par spiderman sandaler till Philip för 31 kr, med frakt lite mer men ändå billigt och i nyskick. Nya går de på 200 kr ca.

Så ser min/vår dag ut. Helgen blir oxå kvällsjobb och annars lär vi spendera den i trädgården. Blir nog att grilla oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback