Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kåvepenin

Läkaren konstaterade öroninflammation på höger öra idag när vi var där =( Igår kollade hon oxå öronen men då var där ingenting. Så det blir kåvepenin nu morgon och kväll i 5 dagar. Den smakar helt för jävligt =( Men hjälper det så är det huvudsaken!

Gick för att hämta Philip i skolan 12.15 men han ville hänga med klasskompisen O hem istället. Eftersom jag skulle till läkaren med Nova passade det extra bra. Nova och jag somnade lite över 13 och sen hade jag ställt larmet på 14.15, skulle vara där 14.30. Vi hann precis men fick sen vänta ca 30 min. Nova är (av förklarliga skäl) inte alls sig själv. JÄTTE kramig och klappar en på kinden mm. Hur mysigt som helst. Ikväll piggnade hon till så pass så hon lekte lite oxå. Åt lite ostbågar. Innan idag åt hon endast 3 små bitar av en macka och 3 små bitar banan...Inte mycket. Min lilla tjej blir mindre =( Fick i henne lite gröt ikväll och vätska såklart men efter en stund kräkte hon upp en del =( Skurar rätt mkt golv här hemma nu om man säger så. Hade bokat tvättstugan 15-18 men var ej hemma förrän kvart i fem så avbokade och tvättade hemma istället. Massa nerkräkta sängkläder och annat.

Nu sover Philip i sin säng och Nova här nere på soffan sålänge. Jag MÅSTE duscha, mitt mål innan jag lägger mig ;-) Ska upp o jobba tidigt imorgon! Hoppas natten blir bättte, är ju nere på spädbarnsnivå nu när det gäller nätterna (!) Lilla gumman, bli bra! Så jobbigt att se dig vara dålig.

På väg tillbaka från skolan, utan storebror:



Hemma:



När Philip precis kommit hem i måndags:



Nu: Läsa lite bloggar mm.
Strax: SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback