Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vab

Idag är jag hemma och vabbar på riktigt då Nova (eller jag) inte är i skick för att gå till dagis. Philip är hemma från skolan oxå, han ville det mer idag än igår. Snart 6½ år och då får man välja själv. Han får ju sysselsätta sig själv mest men det gör han så bra =) Min store pojke!

Har inte skrivit idag pga en jäkla huvudvärk som kommit och gått hela dagen. Varit på Ö&B och köpt klorin mm och blekt en av mina vita tröjor =) Något jag tänkt göra i flera månader. Tröjan har bara legat missfärgad i ett skåp.

Micke har precis handlat bacon, vi ska äta Risotto med korv och bacon idag =)

Annars är det lite bättre med Novas ögon idag, är ledig imorgon så får vi se hur det blir på fredag. Philip lär gå till skolan imorgon. Svängde även förbi skolan med ett intyg om frånvaro papper samt preem för postning av ett tradera paket. Mer har vi inte gjort. Skönt =)

Köksgolvet är lite klibbigt av utspilld saft, mår jag bättre sen ska jag dammsuga och moppa annars kommer det en dag imorgon med ;-) Äntligen (?) handlat Ajax allrent (använder BARA det)  så nu kan det moppas hejvilt igen! Samt propplösare, alltid bra att ha!

Glömt berätta; förutom "bajs" som är Novas favoritord så har Micke lärt henne "dator" och hon säger det så rent oxå =) Roligt! Annars är det mest mamma, pappa, ova (Nova), lippi (Philip) hoppa, nanna, tutte, hejhej, nej (säger inte ja men nickar om hon menar ja) aj, låtsas sväljer för att visa att hon är törstig mm. Stor tjej!

See U!

Vet inte riktigt vad de håller på med:



Jag mitt i klorin-tvätten:



Huvudvärk är skit!


Kommentarer
Postat av: Unni

Så duktig hon är som kan säga så mycket!! KUL!! :)

2009-04-02 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback