Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

namn

Jag tror vi har kommit fram till ett nytt namn: CHARLIE =) Hur gulligt är inte det, och det passar ju en bebis, barn, ungdom och vuxen. T o m en gammal man ;-) Vi gillar det starkt iaf. Micke är mer inne på Viking, Loke, Texas och så. Jag har nog släppt Dexter, Milo osv nu. Charlie är coolt ju =)

Namnbetydelser:

Philip = hästvän
Alexander = människornas hjälpare

Nova = Ny stjärna
Decice = Kvinnoform av Dennis, Bacchus tillhörig, helgad Dionysos
Jane = Gud är nådig, engelsk kortform av Johanna

Några av de namn vi funderat på:

Milo
Dexter
River
Gabriel
Viking
Loke
Texas
Vegas
Melvin

Jag har bokat en akuttid till tandläkaren kl 11. Vet inte vad de kan göra för mig, kanske spola tanden lite eller nåt. Jag betalar ca 400 kr om året oavsett vad de gör så man kan ju lika gärna gå när man behöver.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Charlie e fint. :-) Gillar Gabriel oxa...

2009-12-29 @ 12:02:43
Postat av: Becca

Samma här =) Blir nog det!

2009-12-29 @ 20:14:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Sanna

Charlie är skitbra! Det tycker jag ni ska ta. ;)

2009-12-29 @ 20:52:10
URL: http://zandyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback