Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobb mm

Då jobbade jag 6.45-15.15 idag sen blev det att tanka innan jag körde hemåt. Var SEGT att gå upp imorse, lät mobilen ringa enda till 5.30 (10 minuter...) Inte poppis för de andra två som jag delar säng med. Maken och dottern alltså!

Har dragit ner på rökningen drastiskt. Blir nog så när en slutar. Känns liksom dumt att blossa på som vanligt. Fyra cigg hittills och klockan är snart 21. Inte illa. Lär bara bli en till idag så fem st. Igår var det 7. Under 10 tycker jag är bra men ju färre desto bättre. Målet är väl att sluta helt men det måste vara rätt tillfälle, just nu är det bara upplagt för att misslyckas.

Imorgon ska Nova på dagis igen. Lämnar 11 för jag börjar 14.30. Lär få skjutsa Micke till jobb med, tor han börjar 10. Hans moppebil är ju ff i hbg...Nästan 5000 kr kostar reparation + service. Usch jag vill inte ens skriva om det, än mindre tänka på vad den kostat oss så jag slutaar nu!!

Sen kommer Philip hem vid 18 tiden imorgon men då jobbar jag så träffar honom på torsdag istället. Då är det dags för första skoldagen sen bär det av till Emma och hennes familj =) Om inte moppebilen är på plats lär jag köra Micke till jobb igen tror jag då han börjar 13 på torsdag. Jag har min day off på torsdag för att sen jobba kväll på fredag och dag i helgen....Men man lever väl för att jobba eller hur...? NOOOOT!! Glad är jag som har ett jobb jag supertrivs på =)

Nä nog babblat, nu ska jag glo tv och surfa runt mer.

Kommentarer
Postat av: Liv

vad bra du är som lyckats dra ner så på rökningen! går det fortfarande bra?

2009-01-15 @ 15:44:14
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback