Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Pant mm

Nu sitter jag här när jag borde tvätta håret innan jag ska till jobb. Men jag orkar inte. Jag har ett hår som bör fönas och plattas om det ska se någorlunda ok ut och alla som vet hur det är vet oxå att det tar sin lilla tid. Och det är inte som om jag ska på någon galamiddag precis, bara till jobb och där jag jobbar får man se ut som man vill. Jag har iaf duschat och sminkat mig...Och håret lär ju vara kvar tills imorgon...tyvärr ;-)

Var och pantade ALLA våra flaskor och burkar för en stund sen. 140 kr blev det =) Fast Micke tog dem nu när han skulle till center syd och köpa ett spel. Det är jättetacksamt ibland att vara fru, för att inte tala om mamma ;-)  Letade ute i förrådet, hittade massor under allt annat skit som bara slängts in. Jag passade på att röja upp lite, staplade saker på varandra så gott det gick. Där ute har vi typ min och Philips cyklar, trädgårdsmöbeldynor (möblerna står ff ute! Av plast) , den gamla batteridrivna gungan Nova hade när hon var nyfödd, babygymmet, lite julsaker, verktyp i en enda röra oxå är nog grillen där nånstans med + en massa annat som eg ska kastas. Måste få tid att åka ner till tippen nån dag. Kanske imorgon.

Jag ska träna 10.15 imorgon, bokat styrketräning. Precis sms:at Lotta om hon ska med =) OM vi hinner och om tippen har öppet imorgon hade det varit skönt att bli av med lite skit.


Rensat hela trädgården på dogshit och det var inte lite men nu är det väck + slängt sopberget vi hade. Glömde dock askfatet och alla fimpar som blåst omkring där ute. Det hinner jag innan jag drar.

Nova vaknade precis, nog bara sovit en timme. Normalt när hon är frisk men nu hade hon nog behövt lite mer sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback