Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ensam hemma

Inga barn, ingen man hemma men Micke kommer ju sen framåt 01 eller nåt när han jobbat klart och får skjuts hem. Blev SÅ festsugen när jag körde hem och nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag hade t o m kunnat tänka mig ett glas vin (läs flaska) men har inget gott hemma. Det hade ju varit den totala avkopplingen. Jobbar kväll imorgon så det hade funkat ;-) Måste ju se till att festa till det ordentligt innan man blir på smällen igen iaf, DET är en sak som är säker!!

Plockat och donat lite men nu blir det nog att lägga sig och kolla lite tv och sen är det soooovmorgon imorgon =)

Kommentarer
Postat av: alex

Bra då är en tjej kväll på stan inbokad direkt efter er semester=) hihihi...



Kramen <3

2009-07-19 @ 14:09:32
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback