Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

kalas

Idag ska vi på Thilde och Liams kalas =) Det ska bli jätteskoj. Fram tills dess vet jag inte riktigt vad som händer. Är "ensam" med barnen nu på morgnarna eftersom Micke sover efter att ha jobbat till 00-00.30 eller nåt sånt. Funderar på om vi ska ta bilen och köra någonstans. Vill inte ha rastlösa barn inomhus ;-) Men var ska man åka? Helst ska det inte kosta heller. Känns som vi nallar av våra sparpengar jämt.

Kl 18 ca kommer Philips pappa och hämtar Philip, sen ska han vara där i 10 dagar!! Kommer bli näst intill olidligt men det är bara att bita ihop. Vi har haft honom länge nu och det gör honom lika gott att komma dit oxå. Jag kommer jobba nästa vecka och tisd, onsd i näst nästa vecka så på torsdagen hämtar jag hem honom igen sen åker vi till Bulgarien på lördagen =))) Längtar!!

Nova fick öppna ett paket nu på morgonen, köpte en nalle puh bok till henne igår och slog in den då jag ändå hade en bit papper över.




*MINA ÄLSKADE BARN!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback