Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

...

Nu nannar barnen. Blir inga bilder idag för inga nya är tagna. Är ganska trött. Igår innan jag la mig satte jag igång en maskin tvätt som jag hängde innan jag drog till jobb kl 6, snacka om att vara besatt av att få så mkt gjort på så lite tid som möjligt. Tvätten är nu ren i skåpet istället för smutsig i tvättkorgen =) Måste dock tvätta i tvättstugan snart eftersom vi har massa sängkläder som behövs tvättas. Drygt när man inte kan hänga det. Vill ha en torkvinda att ha i trädgården så kan man hänga även såna stora saker. Borde för övrigt ALLTID tvätta i tvättstugan eftersom det är mkt billigare men lat får man vara ibland. Mkt tvätt blir det oxå med 2 barn + man. Jag? Nä jag byter inte kläder ;-)

Blä, idag låg där en såndär jag inte gillar i 75 på en 90-väg. Vad vill ni mig?! Ligg BAKOM mig om ni tvunget ska ut och köra samtidigt som mig!

Imorgon ska jag jobba dag igen. Stod hemma i almanackan kväll men när jag tittade i min fick-almanacka jag har med på jobb (och ändrar och bytar titt som tätt med alla) stod det dag. Antagligen för att Micke har arbetstid till 18 imorgon. Philip ska köras till Oxie efter jobb, vet ej hur jag ska göra med Nova. Kör jag så "sent" är risken STOR att hon somra vid 17 i bilen (!!) Det gjorde hon igår och det tog ca 1½ att natta henne =( We´ll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback