Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredagmorgon

Då var det fredag igen och jag är inne på min 2:a lediga dag =) Resultatet av Novas tidiga läggning igår blev att hon vaknade kl 6.15. Tidigt! Men då hinner man iaf med lite på morgonen som att duscha, tvätta, städa mm. Som om det skulle vara målet med dagen, nej men det ska ju göras ;-) Philip kom upp 7.15 ca. Han gillar att ligga lite längre. Micke tog honom med sig på väg till jobb så hämtar jag och Nova honom 12.15. Ska ev möta upp Alex och kanske blir det en fika här hemma med alla våra 5 barn haha.

Har möblerat om i vårt sovrum. Vi har fyra stora garderober och en får inte plats, trots att Novas säng nu är i hennes rum. Konstigt ;-) Vet inte var vi ska sätta den....Måste dammsuga där uppe och städa toaletterna men så är det gjort. Här nere ska oxå dammsugas och toaletten ska saneras. En tvätt är hängd nyss.

Funderar på vad vi ska äta ikväll, nåt med kyckling vill jag ha tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback