Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Home alone (!)

Yes, jag är HELT ensam hemma och ska så vara hela kvällen. Inte för det är så mkt kvar av den, jag ska ju upp halv sex imorgon och jobba 6.45. Men ändå. Detta har aldrig hänt typ, eller inte på flera år med undantag för när jag ibland jobbar kväll och är ensam hemma 11-13.30 ca men det var oxå längesen.

Sitter med toning i underhåret. "Chocolat" heter den så den ska väl bli chokladbrun skulle jag tro men det blir alltid mörkare på mig + håller längre. Därför tog jag inte permanent färg. Så kan man fundera om man gillar det. Hade det så två färgat för kanske 4 år sen. Dags igen =) Bild utlovas senare =)

Det blev bestämt att Nova ska sova över hos sin farmor eftersom Micke jobbar till 2 inatt och i värsta fall kanske hon vaknar 6 imorgon bitti, då kör jag till jobb. Kul? Nej, så därför ska hon övernatta där. Hon nickade ivrigt när vi frågade henne om hon skulle sova där. Sötis! Det känns väldigt tryggt när hon är där och man vet att hon får all deras odelade uppmärksamhet och det är ju inte lite ;-) Vår lilla tjej älskar att vara hos farmor så får vi trötta föräldrar vila ut. Jag ska ju upp tidigt men kan försöka lägga mig i tid. Ska koppla av med min bok när jag är klar med håret.

Först lämnade vi av Nova sen Philip sen Micke på jobb. Regn, regn hela dan men nu är det lite uppehåll.

Tog en tur förbi centan på väg hem, det blidde dyrt även om det mesta var på rea och välbehövliga saker.

Till Philip: jeans 65 kr (!) mjukisbrallor 99 kr, kallingar 2 pack boxer 79 kr, hoodtröja 129 kr, mössa (ej på bild) 30 kr



Till Nova: jeansshorts 49 kr, mimmijeans 199 kr, mimmitröja 49 kr, kittytröja 49 kr, grå randig tröja 29 kr



Till mamma: hårtoning och pärlor från Gina Tricot. Nedre bild: kitty-klänning 79 kr och en scarfs 49 kr.



Skor till kidsen: Novas sandaler 49 kr, Philips gympadojjor 99 kr



Nova fick leksaker av grannarna:



Käkat glass, med håret tydligen ;-)



Regn, regn, regn



När Novas säng flyttat in i hennes rum:



I vårt rum när lillans säng flyttat ut:



Nova var oxå med på avslutning:



Kramar sin ena lärare:



Kommentarer
Postat av: alex

hahaha, klart att Nova vill vara fin i håret (tyckte att det liknade Mickes ..fniss.. inget illa menat) NU har Thilde & Nova likadan kitty tröja =)



Du jag glömde stövlarna är på dagis så jag kan inte hämta dem förrän på måndag =( sorry...



Kramar

2009-06-13 @ 09:24:26
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Alex: Ja eller hur, mkt glassklet, nästan som vax hahaha. Hon bara vet att hon åker i badet då liksom ;-) Ja men det är lugnt med stövlarna, än har hon sina 21:or. Tack så mkt, det är uppskattat. Nova älskade kitty-tröjan och mimmitröjorna hon fått av er! "mimmi, kitty, bampe (bamse)håller hon på o säger hela tiden ;-) vad har lilleman för stl i kläder? jag har säkert en massa på vinden om du är intresserad? kram

2009-06-13 @ 21:36:35
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback